واقعیت این است که یادگیری بدون به کارگیری هیچ ارزشی ندارد و فقط وقت تلف کردن است.
گرافیک خواندهام، سالها هم پوستر و تیزر و فیلم مستند ساختهام و مدیر هنری بودهام، وسوسهی مُدامم مسئولیت اجتماعی و کمک به رشد آدمهاست و کسب و کارها. شاید بگویید شعار است، خب اصراری هم برای اثباتش ندارم. این سالها کوچینگ را شیوهی معتبرتری یافتهام. گمانم از نسخهپیچیهای کلی و عمومی بسیار کاراتر است. تخصصم بیزینس کوچینگ است و به عنوان «استراتژیست برند و تبلیغات» هم با برندهای شخصی و سازمانی همکاری میکنم. تمرکزم اما این روزها بر کوچینگ یافتن استعداد و کشف گوهر درون آدمهاست. “اصلگرایی” هم دغدغه همیشگیام در تحقیق و تدریس و ترویج است. اینجا هم مینویسم اول برای بهبود خودم و آسودن از رنجهایم، دوم برای به اشتراک گذاشتن تجربهها و یافتههایم.
- هنـوز دارم یــاد میگیرم، مزاحـم نشوید
وقتش است که به قول ست گادین «استبداد انتخاب شدن را کنار بگذاریم و خودمان انتخاب کنیم».
میثم مقصودی
درباره من